لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

منابع مختلفي مي توانند در صورت لزوم روي را تأمين کنند. سولفات روي (??? روي) معمولاً براي تأمين مقدار مورد نياز روي در هنگام استفاده از کودهاي شيميايي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين ماده مي تواند قبل از کاشت پخش و ترکيب شود، يا در کود استارتر استفاده شود. اين ترکيب با ساير کودهاي خشک ميتواند به خوبي ترکيب شود. تقريباً ??/? کيلوگرم از ماده سولفات روي ? ليتر روي در هکتار تأمين ميکند.

Citrus

به کار بردن اين نوع کود بر شاخ و برگ روي به طور مداوم در اصلاح کمبودهاي اين ماده مغذي مؤثر نبوده است. اين روش کاربرد فقط بايد به صورت آزمايشي استفاده شود. براي به کاربردن اين کود بر روي برگها، پودر سولفات روي را مي توان در آب حل کرد و روي بافت برگها اعمال کرد. وقتي ميزان ?? ليتر آب در هکتار استفاده مي شود، مقدار حل شده بايد ??/? تا ??/? کيلوگرم روي در هر هکتار بايد تامين شود.

کمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملکرد مرکبات را کاهش مي دهد. همانطور که آزمايشات بر روي مرکبات (به خصوص پرتقال) نشان مي دهد، سطح پايين روي موجب کاهش تعداد و اندازه ميوه در هر درخت شده و در نتيجه اين کمبود، بازده کاهش مييابد.

کودهاي حاوي روي بر خاک و شاخ و برگ درختان به کار ميرود؛ اين نوع کوددهي بر افزايش عملکرد مرکبات مؤثر هستند. در برخي مطالعات، پس از استفاده از سولفات روي بر مرکبات به خصوص در مورد پرتقال و گريپ فروت، محققان همچنين از افزايش مقدار آب در ميوهها خبر دادهاند.

روي همچنين ميزان اسيد اسکوربيک در ميوهها را افزايش ميدهد. در صورت کمبود شديد روي، ميوه ها ممکن است به شکل نادرست شکل گرفته، از ميزان آب آنها نيز کاسته شده و همچنين آب موجود در آنها نيز فاقد طعم شود.

در ابتدا علائم کمبود روي به عنوان لکههاي کلروتيک بر روي برگها (“برگ شته”) و / يا نواحي بين رگبرگي سفيد ظاهر ميشود. برگهاي جديد بطور قابل ملاحظهاي داراي رشد ناقص هستند، زيرا شاخههاي داخلي دچار کوتاه شدگي ميشوند. مي توان با استفاده از اسپري کودهاي حاوي روي (مثل روي سولفات) بر روي شاخ و برگ، مشکل را در برگهاي عقبي اصلاح کرد.

دستورالعملهاي عمومي براي کاربرد روي

نقش اصلي روي به عنوان يک عامل سازنده آنزيم ها و درگير شدن در توليد تنظيم کننده هاي رشد که مربوط به کشيدگي دروني و توسعه کلروپلاست است. کمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملکرد را کاهش مي دهد. سطح پايين روي باعث کاهش تعداد ميوه در هر درخت شده وحتي اندازه ميوهها کوچک مي شود و در نهايت باعث کاهش بازده ميشود. کاربرد اين کود بر خاک و شاخ و برگ هر دو در افزايش عملکرد توليد مرکبات مؤثر هستند.

نقش گوگرد در توليد مرکبات

علاوه بر روي، گوگرد نيز در توليد مرکبات (گرچه به ميزان نسبتاً کمي) مورد نياز است، اما هنگامي که منابع محدود هستند، گوگرد تأثير مستقيمي بر عملکرد مرکبات دارد. علاوه بر سولفات روي غالباً در کودهاي N-P-K، فرمولاسيون ريز مغذي يا آب آبياري به اندازه کافي گوگرد وجود دارد تا نيازهاي محصول را برآورده سازد.

گوگرد يکي از عناصر مهم آنزيمها و پروتئينهاي ديگر است و براي تشکيل کلروفيل در توليد مرکبات مورد نياز است. گوگرد همچنين براي سنتز اسيدهاي آمينه ضروري سيستئين و متيونين مورد نياز است.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نقش,سولفات,روی,بر,مرکبات, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 26 تير 1399 ساعت: 18:43

کتابفروشي آنلاين کاواک از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه کاواک را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي کاواک معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است که براي تمامي گروه هاي سني از جمله کودک و نوجوان ارائه مي گردد. وبگاه کاواک قصد دارد با کيفيتي مطلوب و در کمترين زمان ممکن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از کشور براي کتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ي کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت کاواک در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, هنري, روانشناسي, کودک و نوجوان, درسي و دانشگاهي و غيره
از کتابفروشي کاواک

:heavy_check_mark: داراي نماد اعتماد الکترونيک
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنيا
:heavy_check_mark: تحويل فوري کتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالاي دويست هزار تومان ارسال رايگان

جهت مشاهده‌ کتابها به وب سايت کاواک مراجعه نماييد:
https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ي کاواک مراجعه نماييد:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد : cavackonline#
اينستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسدآبادي، پلاک 311، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس : 88061153

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 23:22

نکاتي که در انتخاب پرده اهميت دارد؟

cc0_p1.jpg

يکي از مهم ترين ارکان چيدمان خانه هاي ايراني پرده است که هميشه خانم ها به آن توجه ويژه اي داشته و دارند.

پرده عنصر اصلي در طراحي دکوراسيون داخلي منزل بوده و مي تواند ترکيبي از رنگ ها و مدل هاي گوناگوني را به تناسب ساختمان و وسايل منزل داشته باشد.

انتخاب درست پرده از لحاظ رنگ، مدل و جنس پارچه و تناسب آن با ساير لوازم منزل جلوه بسيار زيبايي به خانه شما مي دهد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي نکات مهمي که هنگام انتخاب پرده بايد مد نظر قرار دهيد، بپردازيم.

از آن جايي که امروزه افراد با کمبود وقت مواجه هستند ديگر مانند گذشته زمان کافي براي خريد کردن نداشته و اکثر کارهاي خود را از طريق اينترنت و فضاي مجازي انجام مي دهند. از اين رو ما در وب سايت آقاي پرده شرايطي را فراهم کرده ايم که شما بتوانيد تنها از طريق تماس يا پيام با کارشناسان فروش ما ارتباط بگيريد؛ تيم مشاوره ما به منزل يا محل کار شما مراجعه مس کنند و شما مي توانيد با نمونه پارچه هاي مختلف آشنا شده و از پيشنهادات و راهنمايي هاي تيم حرفه اي و باتجربه آقاي پرده استفاده کنيد.

ubic_p2.jpg

نکته اي که بايد هميشه در انتخاب پرده به آن دقت داشته باشيد اين است که پرده اي که مي خواهيد انتخاب کنيد بايد با چيدمان و دکوراسيون خانه شما همخواني داشته باشد.

انتخاب مدل و رنگ پرده نشان دهنده حال هواي منزل شما و ساکنان آن است؛ پس تا آن جا که ممکن است و با ساير عناصر دکوراسيون منزل شما همخواني درد، از مدل هاي شاد و رنگ هاي روشن استفاده کنيد. در ادامه به 10 نکته طلايي که حين انتخاب پرده بايد به آن ها توجه کنيد، مي پردازيم:

1-اندازه گيري پرده نياز به تخصص دارد و اگر شما تجربه اين کار را نداريد حتما از افراد حرفه اي استفاده کنيد. زيرا ابعاد پرده در اجرا به شدت مهم است و ابعاد درست زيبايي پرده را دو چندان مي کند.

2-اگر احساس مي کنيد که تعداد پنجره هاي منزل شما کافي نيست، حتما از پرده هايي با جنس تور و حرير استفاده کنيد تا نور کافي در منزل داشته باشيد. هنگام خريد پرده پذيرايي اگر به سراغ پارچه هاي توري يا حرير مي رويد به کيفيت پارچه دقت داشته باشيد؛ چرا که اين پارچه ها درجه بندي کيفي مختلفي دارند و پارچه هايي که از الياف مصنوعي تشکيل شده اند کيفيت پايين تري داشته و مناسب اين فضا نيستند.

3-اگر پنجره هايي با ابعاد بزرگ داريد و نگران پوشيده شدن بخش زيادي از ديوارها هستيد، مي توانيد از تورهاي تقريبا هم رنگ ديوارها استفاده کنيد. در اين مورد نيز از تجربه افراد متخصص استفاده کنيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

4-فضاي داخلي منزل چهار رکن اساسي دارد؛ سقف، ديوار، کف و مبلمان. اما دقت داشته باشيد که بهتر است در چيدمان نهايي يکي از اين عناصر را به عنوان عنصر اصلي و ساير عناصر را براي تقويت ديگر موارد در نظر بگيريد.

5-در انتخاب مدل پرده دقت کنيد که نور را به اندازه کافي تامين کند؛ مدل هاي زيادي هستند که امکان تنظيم نور عبوري را در اختيار شما قرار نمي دهند و همين نکته مي تواند تاثير منفي در دکوراسيون منزل شما داشته باشد.

6-يکي از پرسش هايي که همواره در انتخاب پرده ها مطرح مي شود اين است که آيا پرده پارچه اي در کنار پرده کرکره اي مي تواند قرار بگيرد يا خير؟ درست است که در نگاه اول اين دو مدل پرده با هم تفاوت دارند، اما شايد برايتان جالب باشد که اهالي فن اين حوزه معتقد هستند که اين دو مدل پرده به شرط آن که به درستي در کنار هم قرار بگيرند مي توانند جلوه خاصي داشته و به زيبايي محيط بيفزايند.

 

7-يکي ديگر از نکاتي که از جانب متخصصصان اين حوزه توصيه نيز مي شود اين است که براي مکان هايي که قصد استراحت در آن را داريد از پرده هاي شيد و زبرا استفاده کنيد. زيرا اين پرده ها قابليت کم و زياد کردن نور را دارند. به اين نکته توجه کنيد که خريد پرده زبرا و انتخاب طرح و رنگ متناسب با فضا و دکوراسيون داخلي با توجه به تنوع زياد اين مدل از پرده هميشه کار سختي بوده و بايد حتما از تجربه و راهنمايي فروشندگان استفاده کنيد و از آن ها بخواهيد تا نمونه کارهاي مختلف را به شما نشان دهند و با کمک آن ها بهترين گزينه را انتخاب کنيد.

8-يکي از دغدغه هاي اصلي در انتخاب پرده اندازه قد آن است. البته اين موضوع کاملا به سليقه شخصي شما بستگي دارد؛ چرا که مي توان به هر ميزان قد پرده را در نظر گرفت. به طور مثال انتهاي پرده هم سطح زمين باشد يا اينکه مقداري روي زمين کشيده شود.

9-براي حاشيه پرده و نصب چوب پرده 2.5 سانت در نظر بگيريد. اين اندازه باعث شکيل تر شدن پرده شما مي شود.

10-نکته آخر اينکه هميشه پرده را در بالاترين حد نسبت به سقف نصب کنيد؛ اين کار سبب مي شود تا طرح و مدل پرده به خوبي نمايان شده و زيبايي پرده چند برابر شود.

منبع: شفقنا

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نکاتی,که,در,انتخاب,پرده,اهمیت,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 20:36

معايب نرم افزار پخش مويرگي تحت ويندوز

cvhd_b1.png

به گزارش اديان نيوز شايد تا کنون از خود پرسيده باشيد که چگونه است که شرکت هاي پخش در امر کسب و کار خود موفق هستند و شرکت آنها هميشه سود آور است.

  1. انتخاب کالاهاي مناسب و متناسب با فرهنگ بومي منطقه جغرافيايي حوزه فعاليت
  2. استفاده از منابع انساني ورزيده چابک و يا تربيت آن ها
  3. انتخاب نرم افزار متناسب و کاربردي پخش مويرگي

البته بايد گفت که آيتم هاي ديگري نيز دخيل هستند. در اينجا براي شما در خصوص آيتم ها و راهکارهاي که يک نرم افزار پخش مويرگي در اختيار شما ميگذارد به اختصار شرح مي دهيم:

ارائه ديتاماينينگ دقيق به شما، ارايه امکانات متعدد براي اجراي سياست ها و استراتژي مد نظر شرکت ها

محيط کاربري ساده و راحت، به روز شدن امکانات نرم افزار، انجام گزارشات دقيق براي آناليز اهداف کاري، پشتيباني عالي

نرم افزارهاي موفق با استفاده از امکانات روز مانند استفاده فضاي آنلاين و اينترنت مي توان فاصله بين شرکت هاي پخش و مشتريان را کمتر کرده و بهترين خدمات را به مشتري ارائه بدهند.

معايب نرم افزار پخش مويرگي تحت ويندوز

به طور کلي نرم افزارهاي پخش مويرگي همه جانبه هستند و صرفا براي رفع نيازهاي مديران و شرکت ها ساخته شده اند و معايب خاصي را شامل نمي شود. اما از معايب نرم افزار پخش مويرگي تحت ويندوز مي توان به اين اشاره کرد که در صورتي که يک نرم افزار براي يک ويندوز خاص نوشته شده باشد، با استفاده از سيستم هاي ديگر با ويندوزهاي متفاوت نمي توان از اين نرم افزار استفاده کرد و بنابراين بهتر است که نرم افزارهاي پخش مويرگي براي استفاده عموم و براي همه ي ويندوزها نوشته شوند. همچنين اين نرم افزارها به صورتي ارائه شوند که بتوان با استفاده از موبايل و تبلت نيز از آنها استفاده کرد.

مزايا نرم افزار پخش مويرگي تحت ويندوز

در ذيل به امکانات ومزاياي اپليکيشن سفارشگير مشتريان نرم افزار پخش مويرگي اشاره خواهيم کرد که چرا صاحبان تجارت و بيزنس بايد در دوران بحران و قرنطينه از آن استفاده کنند:

  1. ارتباط با شرکت در هر ساعت از شبانه روز و يا زمان (حتي روزهاي تعطيلي) و ارسال درخواست
  2. ارتباط مستقيم با شرکت بدون نياز به واسطه
  3. دسترسي به اطلاعات قبلي خريدهاي خود و اطلاع رساني مالي خريدهاي خود
  4. اطلاع از قيمت ها و تخفيفات
  5. اطلاع از کالاهاي پرفروش، پيشنهادي شرکت، کالاها با حاشيه سود مربوطه، کالاهاي محبوب
  6. پرداخت ا?نلاين
  7. مديريت هزينه
  8. مديريت زمان

راهکارهاي فروش ا?نلاين از طريق اپليکيشن براي شرکت هاي پخش و بازرگاني

با تجوه به قابليت هاي فروان اين اپليکيشن که شرکت نرم افزار پخش مويرگي در اختيار مشتريان و شرکت ها قرار داده مديران محترم شرکت ها توانستند در زمان اپيدمي بيماري کرونا توانسته اند فروش خود را مديريت کنند و به مشتريان هدف خود خدمات ارايه دهند و همچنين به اين نتيجه رسده اند که اين نوع تجارت چه در زمان بحراني مانند کرونا و يا در زمان هاي عادي قدم در راه تجارت نوين گذاشته و مراحل تکامل و سير صعودي خود را حفظ کرده و همچنين بهترين خدمات را به مشتريان خود ارايه بدهند.

کنترل اعتبار مشتريان

در سيستم طبق سياست هاي کاري ميتوان چندين اعتبار را جهت کنترل اتوماتيک تعريف کرد, که و سپس بر اساس گروه مشتريان اين اعتبار به آنها اختصاص داده شود. با تعريف مشتري نوع اعتبار اتوماتيک بر اساس گروه آن تخصيص ميابد و نياز به تعريف تک تک فيلدها نيست.  مدير سيستم ميتواند براي هر مشتري در صورت نياز فيلدهاي اعتبار را تغيير دهد. پس از تعريف و تخصيص اعتبار به مشتري, سيستم تک تک فيلدها را بررسي ميکند هنگام سفارش و ورصورت رسيدن به حد مجاز هر کدام از آنها اجازه ثبت سفارش را نميدهد.

امکانات پنل انبار:

1- صدور حواله و رسيد قطعي

2- صدور حواله و رسيد موقت

3- عمليات دوره انبارگرداني

4- عمليات خريد: رسيد کردن خريد، حواله برگشت از خريد

5- عمليات فروش و توزيع (فروش هاي تائيد شده و ايجاد سرجمع) خروج سرجمع از انبار (بازگشت از توزيع) رسيد برگشت از فروش

امکانات خزانه داري (پنل پرداخت):

اين بخش شامل موارد زير مي شود:

1- کلي : در اين قسمت شما ميتواند پرداخت هاي ترکيبي را ثبت کنيد که ميتواند شامل نقدي - چک - حواله بانکي باشد و براي هر کدام اطلاعات دقيق و لازمه را وارد کنيد

2- نقد : در اين قسمت فقط پرداخت هاي نقدي قابل ثبت ميباشند

3- چک : در اين قسمت فقط ميتوانيد چک را ثبت گنيد, ميتوانيد از دسته چک انتخاب کرد و يا چک هاي دريافتي از مشتريان را انتخاب کرد.

4- حواله بانکي : در اين قسمت شما فيش هاي واريزي و يا حواله هاي پرداختي را با اطلاعات لازمه ثبت ميکنيد.

5- شارژ صندوق : در اين بخش شما ميتوانيد ميزان موجودي صندوق با مشخص کردن مبدا افزايش دهيد.

6- شارژ بانک : در اين قسمت موجودي حساب هاي بانکي را با مشخص کردن مبدا افزايش دهيد.

7- ابطال برگ چک : گاهي اوقات پيش مياد که يه چک اشتباه صادر شده و يا به هردليلي بايستي باطل شود, که شامل دسته چک و يا چک مشتري ميباشد. از اين قسمت با ذکر دليل ميتوان اين عمليات را انجام داد.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : معایب,نرم,افزار,پخش,مویرگی,تحت,ویندوز, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 167 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 23:27

خريد آپارتمان در نياوران

تقريبا مي‌توان گفت که همه‌ي ما اسم محله‌ي نياوران را شنيده‌ايم. کمتري کسي پيدا مي‌شود که درباره‌ي اين محله اعيان نشين چيزي نشنيده باشد. اين محله يکي از قديمي ترين محله هاي تهران و البته منطقه شميران تهران مي‌باشد. محله‌ي نياوران در منطقه‌ي 1 شهرداري تهران واقع شده است.

شايد برايتان جالب باشد که بدانيد چرا اسم اين محله “نياوران” گذاشته شده است؟

در گذشته اين محله پر از نيزارهايي بوده که مردم براي جمع آوري اين ني‌ها به اين محله ميرفتند. به همين دليل اين منطقه “ني‌آوران” نام گذاري شد که به مرور زمان به “نياوران” تغيير نام پيدا کرد. البته که امروزه اين خيابان به اسم شهيد با هنر تغيير کرده است.

حالا بيايد بررسي کنيم ببينيم که اوضاع خريد آپارتمان در نياوران که يکي از محله‌‌هاي قديمي تهران بوده، به چه صورتي است.

محله‌ي نياوران يکي از محله‌هاي اعيان نشين تهران است. يکي از محله‌هايي که آپارتمان‌هاي مثال زدني در آن ساخته شده است. آپارتمان‌هاي نياروان اکثرا لوکس و گران قيمت هستند. البته که شايد در بين همه‌ي اين آپارتمان‌هاي لوکس، تعدادي آپارتمان معمولي هم پيدا شود. اما در اصل آپارتمان‌‌هاي نياوران به لوکس بودن معروف هستند. در نياوران آپارتمان‌هاي به‌نام و خوبي ساخته شده که ميشه از بهترين آنها به برج آلتون اشاره کرد.

خانه هر شخص محل استراحت و آسايش فرد بوده است. اگر خانه‌ي مورد نظراين امکان را نداشته باشد در آينده شما و خانه‌ايتان باهم دچار مشکل خواهيد شد. در اين مقاله قصد داريم تا نکاتي را در رابطه با خريد آپارتمان در نياوران به اطلاع شما برسانيم. براي اطلاع از اين شرايط در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

اولين نکته‌اي که بايد به هنگام خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه کنيد، محله‌ وکوچه‌اي هست که آپارتمان در آن واقع شده است. يعني اينکه اين کوچه چقدر مي‌تواند براي شما دردسر ساز باشد. اينکه آپارتمان در کوچه‌ي پهن يا باريک واقع شده باشد، مي‌تواند در سيستم رفت و آمد شما بسيار تاثير بگذارد. از ديگر تاثيرات آن مي‌توان به جاي پارک اضافه براي مهمان‌ها نير اشاره کرد. حتما به دسترسي‌هاي کوچه و محله واقف باشيد. دسترسي‌هايي مانند مراکز خريد و سوپر مارکت‌ها مي‌تواند بسيار مهم باشد. البته که امروزه که سوپر مارکت‌ها از فراواني بسيار زيادي برخوردار هستند. اما باز اين نکته يکي از مسائلي هست که بايد در زمان خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه کنيد تا در آينده دچار دردسر نشويد.

دومين نکته‌ي حائز اهميت که بايد براي خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه کنيد، همسايه‌هايي هستند که در آن آپارتمان زندگي مي‌کنند. اگر شما فردي آرام هستيد که با خريد آپارتمان در نياوران به دنبال آرامش هستيد، اين نکته براي شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. زيراکه اگر شما وارد آپارتماني در نياروان شويد که شلوغ و پر سر و صدا هست، ممکن است که در آينده نه چندان دور در آن آپارتمان دچار مشکل شويد. يا اگر خانواده‌ي شلوغ و پر رفت و آمدي داريد، بهتر بوده که براي خريد آپارتمان در نياوران بسيار زياد به اين موضوع توجه کنيد که در آينده با همسايه‌هاي خود دچار مشکل نشويد. پس مي‌توان نتجيه گرفت که براي خريد آپارتمان در نياوران، اين موضوع از اهميت بالايي برخودار بوده است.

يکي ديگر از نکاتي که براي خريد آپارتمان در نياوران بايد به آن توجه شود، سيستم گرمايش و سرماييش آپارتمان است. با توجه نکردن به اين نکته نيز ممکن است در آينده نه چندان دور دچار مشکل شويد. اين نکته يکي از نکاتي است که براي خريد آپارتمان در نياروران بايد بسيار به آن توجه شود، زيرا که بعضي از مردم در هنگام خريد آپارتمان فقط به همان فصلي که هستند توجه ميکنند و بسيار به آينده و فصل‌هاي ديگر توجهي ندارند. يعني اينکه اگر در تابستان خريد مي‌کنيد و سيستم سرمايش را چک کرده‌ايد، حتما سيستم گرمايش آپارتمان را هم چک کنيد که در زمستان به مشکل برنخوريد.

نکته‌ي بعدي که بايد براي خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه داشته باشيد، داشتن حيوان خانگي است. در بعضي از آپارتمان‌هاي نياوران داشتن حيوان خانگي ممنوع است. حالا دليل اين ممنوعيت در هر کدام از آپارتمان‌هاي نياوران متفاوت است. حال اگر قصد خريد آپارتمان در نياوران را داريد، حتما قبل از بازديد آپارتمان از آزاد بودن و يا ممنوع بودن حيوان خانگي مطلع شويد که در آينده به مشکل خاصي برنخوريد.

خريد آپارتمان در نياوران

همانطورکه ميدانيد، محله‌ي نياوران در يکي از شمالي ترين نقاط تهران واقع شده است. اين يعني يکي از مسائلي که حتما بايد زمان خريد آپارتمان در نياوران به آن توجه کنيد، ديد بيروني آن است. منظور از ديد بيروني ويو (view) آپارتمان است. به دليل ارتفاع اين محله، آپارتمان‌هاي نياوران مي‌توانند منظره‌هاي مختلفي داشته باشند. يکي از منظره‌هايي که با خريد آپارتمان در نياوران مي‌تواند نسبيتان شود، ديد ابدي شهر تهران است. اگر خوش شانس باشيد مي‌توانيد آپارتماني پيدا کنيد که هم ديد ابدي تهران و هم ديد ابدي رشته کوه البرز را از خانه‌ي خود داشته باشيد. پس حواستان باشد در خريد آپارتمان در نياوران به ديد واحد خود توجه داشته باشيد.

معمولا افرادي که به دنبال خريد آپارتمان در نياوران هستند، تجملات برايشان يک امتياز محسوب مي‌شود. لابي آپارتمان يکي از جايي هست که مي‌تواند اين حس تمجل گرايي را براي شما به ارمقان بياورد. حالا لابي‌ها مي‌تواند امکانات مختلفي داشته باشد. امکاناتي مانند “لابي من” مي‌تواند اين حس را به شما القاء کند. البته سرويس‌هايي که لابي من براي ارائه دارد، مي‌تواند خيلي دل نشين شما باشد.

از ديگر نکاتي که مي‌توان موقع خريد آپارتمان در نياوران بهش توجه کرد، فضاي سبز تراس يا همان “تراس گاردن” است.  در زندگي‌هاي امروزي که فضاي سبز خانه‌ها بسيار کم شده و خانه‌ها از حالت ويلايي به آپارتمان تغيير کرده، تراس گاردن مي‌تواند حس بسيار خوش آيندي را براي شما به ارمغان بياورد. البته که تراس گاردن بيشتر براي آپارتمان‌هاي متراژ بالا استفاده مي‌شود.

يکي ديگر از نکاتي که براي خريد آپارتمان در نياوران بايد به آن توجه کرد، “ديد مشجر” يا همان ديد فضاي سبز است. ديد ساختمان يکي از مهم ترين عامل‌هايي هست که مي‌تواند در بلند مدت بسيار تاثيير داشته باشد.  همان طور که در نکات قبلي از محل قرار گيري محله‌ي نياوران صحبت کرديم، نياوران داراي ديدهاي بسيار متفاوتي است. البته اين قسمت ترکيب چندتا از نکته‌هايي هست که در قبل برايتان باز گو کرديم. يکي محل و کوچه‌ و يکي ارتفاعي که آپارتمان در آن قرار گرفته است. اين دو عامل مي‌تواند در ديد فضاي سبز شما بسيار تاثير گذار باشد.

اگر اهل ورزش و استخر باشيد، خانه‌هاي بسيار زيادي در نياوران هست که مي‌تواند اين نياز شما را برطرف کنند. اما اگر از آن دست آدم‌هاي سخت پسند باشيد، بعضي از خانه‌هاي نياوران داراي استخري اختصاصي در واحد هستند. از همين رو براي افراد بسيار خاص پسند مي‌تواند يکي از آپشن‌هايي باشد که در خريد آپارتمان در نياوران مي‌تواند به آنها بسيار کمک کند.

آخرين گزينه و مهم ترين گزينه براي خريد آپارتمان در نياوران که بايد مد نظر گرفت، همکاري با يک املاک با تجربه و متخصص در اين زمينه است. املاک عظيميان از سال 1395 تخصصي در منطقه يک تهران مشغول فعاليت بوده است. املاک عظيميان با دارا بودن مشاورين بسيار مجرب و آشنا با منطقه‌ي نياوران تهران مي‌تواند بهترين راهنماي شما براي خريد آپارتمان در نياروان باشد.

اين موارد تنها تعداد محدودي از نکاتي هستند که بايد در زمان خريد خانه در نياوران به آن‌ها توجه کنيد. از آنجايي که خريد آپارتمان در نياروان، هزينه‌ي بسيار زيادي دربر خواهد داشت، بهتر بوده که به همه‌ي موارد گفته شده بسيار دقت کنيد تا در آينده پشيماني گريبان گير شما نشود.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : خرید,آپارتمان,در,نیاوران, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 197 تاريخ : جمعه 20 تير 1399 ساعت: 3:47

سينکو پلاس

شرکت سازه هاي يادنگار با نام تجاري سينکو،در سال ???? با شماره ثبت ?????? در تهران به ثبت رسيد و فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. شرکت سينکو با جذب و به کارگيري متخصصين مجرب و نخبگان علمي و استفاده از مشاورين خبره در سطوح و رشته هاي مختلف دانشگاهي و با رويکرد به کارگيري سيستم مديريت يکپارجه و ساير ابزار هاي نوين مديريتي در جهت ارزيابي جذابيت تکنولوژي مربوطه،طرح ريزي و اجرا مينمايد و همچنين توانسته جزء معدود کشور هايي باشد که از اين فناوري استفاده ميکند…

اين شرکت در مساحتي بالغ بر ????? متر مربع و با ظرفيت توليد ??? هزار تن در سال از انواع کودها، مواد شيميايي و ضد يخ ها در شهرک صنعتي سالاريه (ورامين) مشغول به فعاليت ميباشد.ظرفيت بالاي توليد،کيفيت و کميت بالا،زير ساخت هاي افزايش ظرفيت و زمينه اشتغال از جمله مزيتهاي اين شرکت ميباشد.

سينکو بعنوان اولين توليد کننده انواع ضد يخ هاي جاده اي و گياهي در کشور ميباشد که با شعار حفاظت از محيط زيست و حفظ منابع ملي کشور قدم در اين عرصه گذاشته است.

ضد يخ گياهي سينکو با هدف جلوگيري از خسارت هاي ناشي از سرمازدگي گياهان انقلاب بزرگي را در صنعت کشاورزي ايجاد نموده است.

شرکت سينکو همواره ضمن تضمين بهترين کيفيت و احترام به مصرف‌کنندگان محصولات، افتخار همياري با مولدين کشاورزي را سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : درباره,مجموعه,سینکو, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 19:51

 

کانکتور قطعه اي مي باشد که به بخشي از کابل متصل شده و بخشي از سيستم کابل کشي را به پايان مي رساند و در واقع يک نقطه ي ورودي را براي دستگاه هاي شبکه همچون رايانه، روتر و هاب را فراهم مي سازد.

کانکتورها داراي انواع مختلفي مي باشند، آن ها را مي توان با توجه به ويژگي هاي ظاهري و همچنين خصوصيات جفت گيري از يکديگر متمايز نمود؛ از قبيل جک ها و شاخه ها که کانکتورهاي نر محسوب مي شوند يا پريزها و درگاه ها که کانکتورهاي ماده به حساب مي آيند. آن ها همچنين مي توانند با توجه به نحوه ي پيکربندي اتصالات متفاوتي که دارند از يکديگر تميز داده شوند، به عنوان مثال اتصالات DB9 و DB15 که به ترتيب داراي ? و ?? پين مي باشند. يکي ديگر از راه هاي تمايز دادن کانکتورها نسبت به هم نوع رابط هاي الکتريکي مي باشد که از آنها پشتيباني مي کنند.

موارد زير نمونه اي از کانکتورهاي مختلف مي باشند:

کانکتورهاي رابط سريال مانند RS-232 و V.35

کانکتورهاي اترنت مانند کانکتورهاي RJ-45 و BNC

کانکتور کابل کشي فيبر نوري مانند کانکتورهاي SC و ST

به معناي واقعي کلمه ده ها نوع از کانکتورهاي گوناگون در شبکه مورد استفاده قرار مي گيرند که متخصصين حرفه اي شبکه بايستي با بسياري از آن ها آشنايي کامل داشته باشند.

کانکتور BNC

اتصال دهنده يا همان کانکتور BNC مجموعه اي از کانکتورها مي باشد که جهت متصل نمودن کابل کشي کواکسيال تينت به اجزاي مختلف شبکه مورد استفاده قرار مي گيرد.

کانکتور BNC مجهز به يک مکانيزم پيچش و قفل بوده که اين مکانيزم منجر به فراهم شدن يک اتصال مطمئن و ايمن بين سيستم کابل کشي شبکه و تجهيزات مي شود.

به طور کلي کانکتورهاي BNC در شبکه هاي ??Base2 اترنت کاربرد دارند. انواع مختلف کانکتورهاي BNC موارد زير را شامل مي شود:

کانکتور کابل BNC که به انتهاي يک کابل تينت لحيم کاري و يا جوش داده شده است.

کانکتور BNC T که به جهت متصل نمودن کارت رابط شبکه (NIC) به يک بخش از کابل تينت مورد استفاده قرار مي گيرد.

کانکتور BNC barrel که به منظور متصل نمودن دو قطعه کابل تينت استفاده مي شود.

پايانه ي BNC که يک پايانه ي ?? اهمي را در پايان آزاد کابل تينت فراهم مي سازد.

کانکتور DB

کانکتور DB به هر نوع کانکتوري گفته مي شود که جهت اتصال تجهيزات ترمينال داده (DTE) مورد استفاده قرار مي گيرد.

کانکتورهاي DB سابقاً، کانکتور هاي سري D ناميده مي شدند. کانکتورهاي DB را مي توان به منظور اتصالات سريال يا موازي بين دستگاه ها استفاده نمود. انواع رايج کانکتورهاي خانواده ي DB شامل موارد زير مي شوند:

کانکتور DB-9 که يک کانکتور سريال با ? پين جهت اتصال مودم ها، چاپگرهاي سريال، دستگاه هاي ماوس و غيره مي باشد.

کانکتور DB-15 که يک کانکتور با ?? پين بوده و به منظور متصل نمودن دستگاه هايي همچون مانيتورهاي مکين تاش و کارت هاي رابط شبکه (NIC)، براي کابل هاي ??Base5 مورد استفاده قرار مي گيرد.

کانکتور DB-25، که يک کانکتور داراي ?? پين بوده و جهت متصل نمودن دستگاه هاي رابط سيستم ريز کامپيوتر مکين تاش (SCSI)، مودم ها، چاپگر هاي سريال، کابل هاي موازي، جعبه هاي سوئيچ و غيره مورد استفاده قرار مي گيرد.

کانکتور DB-37 که يک کانکتور با تعداد ?? پين مي باشد و جهت اتصال دستگاه هايي همچون روتر و واحدهاي خدمات کانال (CSU) استفاده مي شود.

کانکتور DB-60 که کانکتوري با ?? پين مي باشد و جهت متصل نمودن دستگاه هايي مانند روترهاي سيسکو مورد استفاده قرار مي گيرد.

کانکتور هاي سري V

کانکتورهاي سري V مجموعه اي از استانداردهاي ارتباطي مي باشند که توسط اتحاديه ي بين المللي ارتباطات از راه دور (ITU) توسعه داده شده اند.

پروتکل ‌هاي سريV روش ‌هايي را به منظور تبادل اطلاعات از طريق سيستم تلفن عمومي با استفاده از ابزارهاي ارتباطي نظير مودم و مولتي پلکسر، ايجاد مي نمايند. اين پروتکل هاي گوناگون در واقع رابط هاي بين تجهيزات پايانه داده (DTE) مانند کامپيوترها و تجهيزات ارتباطات داده (DCE) مانند مودم ها را تعيين نموده و همچنين روش هاي سيگنال دهي را جهت استفاده از طريق سيستم هاي تلفن عمومي ارائه مي نمايند.

کانکتورهاي RJ

کانکتورهاي RJ خانواده اي از کانکتورهاي push-and-click يا همان فشار و کليک براي سيم کشي جفت پيچ خورده در سيم کشي تلفن و شبکه به شمار مي روند. RJ مخفف Regged Jack مي باشد و انواع کانکتورهاي RJ هم اتصال ماده يعني jack و هم نوع اتصال نر يعني Plug را در بر مي گيرند.

کانکتور RJ-11 يک کانکتور نوعي تلفني با ? سيم يا ? سيم مي باشد که تلفن ها را به صفحات جداري متصل مي نمايد. کانکتور RJ-11 حداکثر شش سيم را پشتيباني مي کند اما فقط نوع داراي چهار سيم آن با کابل کشي دو جفت پيچ خورده به طور متداول در کابل کشي تلفن يافت مي شود.

کانکتور RJ-45 يک کانکتور نوع تلفن ? سيمي مي باشد که به منظور اتصال رايانه‌ها، صفحات جداري الکتريکي، پچ پانل هل و ساير اجزاي شبکه با کابل کشي جفت پيچ خورده بکار مي‌رود. کانکتور RJ-45 يک نوع اتصال دهنده ي استاندارد براي هر دو جفت کابل کشي جفت پيچ خورده ي محافظت نشده (UTP) و جفت پيچ خورده ي محافظت شده (STP) در شبکه هاي اترنت star-topology مانند ??BaseT و ???BaseT4 محسوب مي شود.

کانکتور RJ-48 يک کانکتور تلفن از نوع ? سيم بوده که به منظور اتصال خطوط سرويس داده ي ديجيتال T1 و ??KB با کابل کشي جفت پيچ خورده مورد استفاده قرار مي گيرد. کانکتور RJ-48 از همان جک کانکتور RJ-45 استفاده نموده در حالي که از پين متفاوتي استفاده مي کند، به همراه يک جفت سيم بخ منظور انتقال سيگنال و يک جفت براي دريافت سيگنال، يک جفت جهت تخليه و يک جفت استفاده نشده جهت رزرو براي استفاده هاي احتمالي آينده.

يه طور کلي کانکتورهاي RJ-48 در سه نوع RJ-48C ، RJ-48X براي اتصال خطوط T1 و RJ-48S براي اتصال خطوط DDS 56-KB تعبيه شده اند.

کانکتورهاي فيبر نوري

کانکتورهاي SC / ST جهت اتصال کابل کشي فيبر نوري به دستگاه هاي شبکه استفاده مي شوند. حروف اختصاري SC مخفف subscriber connector و ST مخفف straight tip مي باشند.

اين کانکتورها جزو انواع کانکتورهايي مي باشند که معمولاً براي اتصال کابل کشي فيبر نوري به دستگاه هاي شبکه مورد استفاده قرار مي گيرند. هر دو مورد از اين کانکتورها توسط استاندارد هاي اتحاديه ي صنايع الکترونيکي و انجمن صنعت ارتباطات به رسميت شناخته شده اند.

حروف SC مخفف اتصال مشترک است و يک کانکتور فيبر نوري استاندارد دوبلکس با بدنه ي پلاستيکي شکل مربع و ويژگي قفل push-pull locking مي باشد. کانکتورهاي SC به طور معمول در محيط هاي ارتباطي داده، CATV و تلفن استفاده مي شوند.

کانکتور ST، يک کانکتور فيبر نوري با کارايي بالا و با حلقه هاي سراميکي گرد بوده که داراي قفل bayonet يا همان قفل چفتي مي باشد. کانکتور هاي ST نسبت به کانکتورهاي SC متداول تر مي باشند.

معمولاً مي توانيد از کانکتورهاي SC و ST با کابل کشي فيبر نوري تک حالته يا چند حالته استفاده کنيد. همچنين لازم به ذکر است که کانکتورهاي SC و ST به دو صورت ساده و دوبلکس عرضه مي شوند.

نوع سوم از کانکتورهاي فيبر نوري کانکتورهاي SMA مي باشند که از ويژگي قفل مهره اي برخوردار بوده و زير مجموعه هاي آن شامل کانکتورهاي SMA905 و SMA906 مي باشند.

و اما در واقع بهترين کانکتورهاي فيبر نوري کانکتورهاي military-grade هستند. اين کانکتورها داراي مشخصات MIL-C-83522 (ST) بوده و ضد خوردگي هستند، قابليت کاهش فشار کابل را داشته و در برابر گرما، شوک، لرزش، قارچ و هرگونه سايش مقاوم هستند.

دستگاه هاي رابط سيستم ريز کامپيوترها يا SCSI

واژه ي SCSI مخفف Small Computer System Interface بوده و زمينه ي اتصال لوازم جانبي را به رايانه با استفاده از رابط انتقال موازي فراهم مي سازد. کانکتورهاي (SCSI) توسط کمپاني اپل توسعه يافته است و در دنياي رايانه هاي شخصي براي سولوشن هاي ذخيره سازي با کيفيت بالا مورد استفاده قرار مي گيرد.

به منظور پياده سازي SCSI بر روي يک سيستم، مي توانيد از يک آداپتور SCSI جهت رابط با سيستم و دستگاه هاي مناسب SCSI مانند هارد ديسک هاي SCSI استفاده کنيد.

هر دستگاه مرتبط با يک گذرگاه SCSI بايد داراي يک شماره شناسه ي دستگاه SCSI تخصيص داده شده به خود آن دستگاه باشد که به SCSI اجازه مي دهد تا تعدادي از دستگاه ها را توسط يک گذرگاه موازي واحد به يکديگر متصل نمايد.

شما مي توانيد شناسه هاي SCSI را با استفاده از سوئيچ هاي dip يا jumper ها و يا با استفاده از نرم افزار پيکربندي تغيير دهيد.

https://networkencyclopedia.com/connector-device/

https://networkencyclopedia.com/bnc-connector/

https://networkencyclopedia.com/db-connector/

https://networkencyclopedia.com/sc-and-st-connectors/

https://networkencyclopedia.com/small-computer-system-interface-scsi/

 

The post انواع کانکتورهاي شبکه کدام اند؟ appeared first on فروشگاه اينترنتي نود - Node Shop.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : انواع,کانکتورهای,شبکه,کدام,اند؟, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 12:40

راديولوژي در شمال تهران

عکاسي يکي از شاخه هاي هنري است که در موارد بسياري به حيطه هاي علمي و صنعتي وارد مي شود. يکي از حيطه هايي که عکسي در آن ورود داشته، پزشکي و راديولوژي است. در اين نوشتار عکاسي پزشکي و فوايد آن به اختصار بررسي مي شود.

lmm_e3.jpg

عکس فتوگرافي

در کنفرانس هاي پزشکي همواره اسلايدهايي به نمايش در مي آيد که تکميل کننده کلام سخنران است. اگر سخنران هيچ تصويري ارائه ندهد، چه بسا مخاطبين از درک موضوع بازبمانند و به ادامه مطالب توجهي نکنند. به همين علت است که در سمينارها و گردهمايي علمي و پزشکي، تصاوير به گونه اي انتخاب مي شوند که گوياي مطلب بوده و مفهوم مورد نظر سخنران را به خوبي منتقل کنند. تصاوير ارائه شده در يک کنفرانس پزشکي اگر به ظاهر بيمار محدود باشد، فتوگرافي خوانده مي شود.

عکس فتوگرافي جراحي بيني تمام رخ

تفاوت فتوگرافي با راديولوژي

فتوگرافي يکي از فنون مورد استفاده در تصويربرداري پزشکي است. اما تفاوت آن با ساير عکس هاي پزشکي در اين است که در يک آتليه و توسط يک عکاس تهيه مي شود. بر خلاف ساير عکس هاي پزشکي که در بخش راديولوژي و توسط متخصص راديولوژي يا سونوگرافي تصويربرداري مي شود.

تفاوت ديگر فتوگرافي با ساير زيرشاخه هاي تصوير برداري پزشکي در اين است، که فتوگرافي ظاهر بدن مانند پوست، مو، دندان ها، بيني و گوش را به تصوير کشيده، در مقابل راديولوژي و سونوگرافي داخل اندام ها، اعصاب، استخوان ها و نسوج را براي درمانگر نمايان مي سازد.

انواع فتوگرافي

فتوگرافي در شاخه هاي مختلف پزشکي و دندانپزشکي به عنوان يک وسيله شناخت وضعيت بيمار کاربرد دارد. تعدادي از عکس هاي فتوگرافي متداول به اين شرح است:

  • فتوگرافي جراحي فک و صورت
  • فتوگرافي جراحي شکم
  • فتوگرافي جراحي گوش
  • فتوگرافي جراحي بيني
  • فتوگرافي جراحي پلاستيک
  • فتوگرافي ارتودنسي

عکس فتوگرافي جراحي بيني

عکس فتوگرافي جراحي بيني يکي از شايع ترين استفاده هاي فتوگرافي است. هنگامي که بيمار براي نخستين بار به جراح بيني مراجعه مي کند، جراح درخواست عکاسي فتوگرافي از بيني را مي دهد تا با مقايسه عکس ها به خوبي از مشکل بيمار مطلع شود.

عکس فتوگرافي جراحي بيني قبل از عمل

قبل از عمل جراحي، اولين مجموعه عکس از صورت بيمار تهيه مي شود. نحوه عکاسي به اين صورت است که بيمار بايستي رو به دوربين قرار گرفته و سر را صاف نگه دارد. به شکلي که در عکس مقدار مساوي از هر دو گوش در تصوير ديده شود. اگر سر اندکي به يک طرف مايل شود، سبب ايجاد خطا در ديد پزشک خواهد شد.

عکس تمام رخ، انحراف بيني، انحراف فک يا هر کجي در صورت و تناسب بين بيني و ساير اجزا صورت را نمايان مي سازد. در همين حالت يک عکس تمام رخ با لبخند نيز بايد برداشته شود. اين عکس، خط لبخند و تغييرات بيني در هنگام خنده را ثبت مي کند.

عکس نيم رخ بايد در وضعيتي برداشته شود که تنها يک ابرو و نيمي از لب ها مشخص باشد. اين عکس جلوزدگي فک، برآمدگي لب، برجستگي گونه، افتادگي ابرو، ميزان قوز و افتادگي نوک بيني را ظاهر مي سازد. عکس نيم رخ از چپ و راست تهيه مي شود.

عکس بعدي عکس از قاعده بيني است که براي عکاسي در اين حالت بايد دوربين در پايين صورت رو به بالا قرار گرفته و حفره هاي بيني را در کادر داشته باشد. اين عکس اندازه ي حفره هاي بيني و قرينه بودن آن ها را نشان مي دهد.

حالت بعدي عکس از بالاي سر بيمار است به طوري که دوربين به صورت عمودي بالاي سر بيمار قرار گرفته و غير متقارن بودن پره هاي بيني و انحراف آن ها را مشخص سازد.

عکس سه رخ نيز حالتي است که يک چشم به صورت کامل به همراه نيمي از چشم ديگر، در کادر قرار دارد. عکس سه رخ که زيباترين حالت براي عکاسي پرتره خوانده مي شود، نسبت اجزا صورت را از منظر زيبايي شناختي به خوبي نشان مي دهد.

تمامي اين عکس ها در حالت بدون خنده و با خنده تهيه وبراي پزشک ارسال مي شود. پزشک بعد از مشاهده و مقايسه عکس ها، طرح دقيق جراحي را معلوم کرده و با آگاهي کامل از تمام جزييات دست به جراحي خواهد زد.

عکس فتوگرافي جراحي بيني بعد از عمل

بعد از عمل جراحي در همان زوايايي که قبل از عمل، عکاسي شده بود، براي دومين بار عکس هايي برداشته مي شود. اين عکس ها در فواصل زماني مشخصي بعد از جراحي ثبت مي شود تا روند تغييرات و بهبودي، قابل درک باشد. از مقايسه عکس هاي نهايي با عکس هاي پيشين، ماحصل جراحي نمايان خواهد شد.

فوايد عکس فتوگرافي جراحي بيني

  • جراح از اين عکس ها به عنوان يک رزومه کاري استفاده خواهد کرد.
  • اين نوع از عکس ها به عنوان سند پزشکي، به پرونده بيمار ضميمه مي شود.
  • عکس هاي فتوگرافي به بيمار کمک مي کند تا بتواند چهره خود را قبل و بعد عمل مقايسه کرده و نارضايتي هاي بي مورد را کنار بگذارد.
  • جراحان و مراکز درماني براي تبليغات مي توانند از اين تصاوير سود برند.
  • آموزش دانشجويان با بهره گيري از اين تصاوير به راحتي ممکن خواهد بود.

عکس opg

عکس opg يا پاناروميک، يک عکس راديولوژي از تمام فک و دندان ها است که ريشه و ميزان پوسيدگي دندان ها را نشان مي دهد.

عکس opg  در شميرانات

راديولوژي الف در ميدان الف زعفرانيه، يک مرکز مجهز براي تهيه عکس opg در شميرانات است که تمام خدمات راديولوژي را ارائه مي دهد.

عکس ايمپلنت

به انواعي از عکس هاي راديولوژي که قبل و بعد از کاشت ايمپلنت برداشته مي شود، عکس ايمپلنت گفته مي شود.

عکس ايمپلنت در منطقه ?

مراکز راديولوژي متعددي امکان تهيه عکس ايمپلنت را دارند؛ اما راديولوژي الف براي ارائه عکس ايمپلنت در منطقه ?  ، انتخاب هاي متعددي نظير cbct، opg، سي تي اسکن، راديوگرافي جمجمه و راديوگرافي سينوس را در اختيار بيمار و دندانپزشکان قرار مي دهد.

منبع: 1 پزشک

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : رادیولوژی,در,شمال,تهران, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 194 تاريخ : جمعه 13 تير 1399 ساعت: 10:58

قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن

روياي نقش بر آب اين روز هاي مال باختگان سايت هاي شرط بندي که نه تنها به واقعيت مبدل نشده بلگه باعث از دست رفتن پول و ثمره تلاش هاي بسياري از افراد شده.

بسياري از مالباختگان سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي نه قصد تفريح داشته اند نه اهل قمار بوده اند فقط به دنبال روشي ميانبر براي پولدار شدن بوده اند و امروز به جز حسرت چيزي نسيبشان نشده، اين افراد عمدتا فريب شاخ هاي اينستاگرام و و عده هاي جذاب آنها را خورده اند که اين موضوع بايد از نظر شخصيتي به صورت عميقي مورد بررسي قرار بگيرد.

چه ميشود که جوان هاي ما به جاي کار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

شايد دليل اين است که جوان هاي ما امروزه به جاي اين که در حرفه و تخصصشان مشغول کار باشند و به اصطلاح وقت سر خاراندن هم نداشته باشند بي کار هستند و درآمدي ندارند و به فکر اين هستند که پس انداز خوشان را سکوي پرتابي کنند به سوي موفقيت و ميلياردر شدن اما اتفاقي کي مي افتند کاملا برعکس است و اين کار مي شود مايه افسوس و پيشيماني.

روش جديد کلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

در اين روش سايت هاي شرط بندي بازي هاي خاصي را به عنوان بازي هاي پول ساز و راحت معرفي مي کنند مثل بازي انفجار که شاخ هاي اينستاگرام با بي حيايي و روش هاي غير اخلاقي اين بازي را تبليغ مي کنند در اين روش افرادي از سمت اين سايت هاي شرط بندي کلاهبردار مامور مي شوند روش هاي برد ، کد هاي تقلب و ربات هاي بازي انفجار را به افراد ساده باور بفروشند و اين افراد را با اعتماد به نفس کاذب داخل بازي کنند و به راحتي سرمايه اين افراد را از دستشان خارج مي کنند

اين سوال خيلي از افراد است و بايد بگويم رويا و آرزوي بسياري از افراد ساده باور است، اين افراد معمولا به دنبال هک الگوريتم و فرمول بازي و يا خريد ربات تشخيص ضريب بازي انفجار هستند که بايد بدانند اينها همه راه هايي براي کلاهبرداري بيشتر سايت هاي نامعتبر هستند.**يکبار براي هميشه اين را بپذيريد که اين وعده ها جذاب فقط راه کلاهبرداري بيشتر از شماست و به قول شاعر کل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي**

چگونه مي توان به صورت قطعي جلوي سايت هاي قمار را گرفت؟

اگر بخواهيم براي هميشه از دست تمامي سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي ( قمار ) راحت شويم فقط يک راه تضميني وجود دارد و آن هم افزايش خرد جمعي جامعه نسبت به قمار و روياي نقش بر آب يک شبه پولدار شدن است.

اگر افراد جامعه بپذيرند و درک کنند که هيچکسي تا به امروز از طريق شرط بندي و فعاليت در کازينو هاي آنلاين پولدار نشده به غير از گردانندگان اين سايت ها و براي هميشه اين فکر و کار بي فايده را کنار بگزارند و در اين سايت ها مثل فعاليتي نکنند همين امر باعث مي شود که اين سايت ها به صورت اتوماتيک نتوانند به فعاليت خودشان ادامه دهند.

منبع: گلستان 24

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : قمار,آنلاین,و,رویای,نقش,بر,آب,پولدار,شدن, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 18:08

ايمپلنت دندان

در عرصه دندان پزشکي امروزه ايمپلنت هاي دندان به عنوان يکي از شناخته شده ترين روش هاي کاشت دندان به جاي دندان هاي افتاده و يا جايگزيني دندان هاي پوسيده يا صدمه ديده با دندان هاي جديد است. براي اينکه بفهميد چرا ايمپلنت هاي دندان تا اين حد محبوب هستند ، با ما در اين مقاله ايمپلنت همراه باشيد.

gzh6_f1.jpg

جنس ايمپلنت دندان

ايمپلنت هاي دندان به عنوان يکي از مستحکم ترين و مقاوم ترين انواع روش هاي کاشت دندان به حساب مي آيند. يکي از علت هاي آن جنس ايمپلنت دندان است. جنس ايمپلنت هاي دندان معمولاً از فلزات يا آلياژ هايي از آن ها مي باشد. از ميان انواع اين فلزات نيز تيتانيوم از محبوب ترين و پر استفاده ترين ايمپلنت هاي دندان است. به اين خاطر که تيتانيوم به خوبي توسط بدن انسان ها مورد قبول واقع مي شود و با آن پيوند برقرار مي کند. علاوه بر اين موضوع مقاومت بالاي آن و ميزان خوردگي بسيار کم در طولاني مدت ، تيتانيوم را به يکي از پر کاربرد ترين فلزات در ساخت تيتانيوم تبديل کرده است. در مواردي بسيار محدود که بدن بيمار به تيتانيوم حساسيت داشته باشد و نتواند آن را جذب کند ، از ايمپلنت هاي جايگزين نظير زيرکونيوم مي توان بهره جست. زيرکونيوم از ايمپلنت هاي نوظهور است که به تازگي در زمينه ايمپلنت در جهان سري ميان سر ها پيدا کرده است. از اين رو شايد مدتي طول بکشد تا مانند تيتانيوم که از ايمپلنت هاي سابقه دار است ، جوابش را پس بدهد.

اجزاي ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان در برند ها و انواع مختلف تعداد اجزاي متفاوتي دارد. اما نکته اي که مهم است اين است که شايد اين تعداد متغير باشد اما اجزاي اصلي آن به شرح زير هستند :

1 – فيکسچر : فيکسچر ها همان پايه هاي ايمپلنت هستند که در داخل استخوان فک جاسازي مي شوند و به نوعي حکم ريشه دندان جديد را دارند. پس بايد به خوبي در عمق استخوان قرار بگيرند و با آن پيوند برقرار کنند.

2 – اباتمنت : اباتمنت نيز واسط يا رابط بين دو قسمت ديگر ايمپلنت است. از اين رو به آن واسط مي گويند. از قسمت پاييني همانند پيچ در داخل فيکسچر چفت مي شود و از قسمت بالايي سري گرد دارد که تاج دندان بر روي آن قرار مي گيرد و به خوبي چفت مي شود.

3 – تاج دندان : تاج هاي دندان که همان روکش ها يا دندان هاي مصنوعي هستند که در لابراتور ها ساخته مي شوند. از آن جايي که در لابراتور ها ساخته مي شوند دقيقاً متناسب با ظاهر دندان هاي هر فرد تهيه مي شوند. بنابراين وقتي در داخل دهان و در کنار ساير دندان ها قرار مي گيرند جلوه اي بسيار زيبا و طبيعي خواهند داشت.

مراحل کاشت ايمپلنت دندان

نخستين گام در کاشت نبود دندان يا وجود دندان آسيب ديده و پوسيده و احساس نياز به جايگزيني يا کاشت آن است.

پس فرد پس از احساس نياز بايد به يک مرکز ايمپلنت مراجعه و تحت نظر يک متخصص ايمپلنت مشاوره هاي لازم را دريافت کند. پس از عکسبرداري هاي لازم و بررسي وجود پيش نياز هايي براي ايمپلنت نظير پيوند استخوان به علت کمبود استخوان فک يا کشيدن دندان پوسيده اي که نياز به جايگزيني دارد ، نظر مشاور در مورد نحوه کاشت و يا ايمپلنت مورد نظر را خواهيم داشت و در نهايت قراري براي کاشت ايمپلنت هماهنگ مي شود.

در روز مراجعه ابتدا بايد با بي حسي موضعي منطقه تحت عمل بي حس شود. سپس با کار با ايجاد برشي بر روي لثه به منظور دست يابي به استخوان فک ادامه خواهد يافت. سپس نوبت به استفاده از مته مخصوص پزشکي و ايجاد حفره يا سوراخي کوچک بر روي استخوان فک براي قرار دادن فيکسچر مي رسد. در اين مرحله جراح بايد مراقب باشد که به اشتباه به عصب يا سينوس هاي اطراف بافت استخوان آسيبي وارد نکند. با ايجاد حفره و کاشت فيکسچر کار در مرحله ابتدايي به اتمام مي رسد.

اکنون بايد چند ماهي به استخوان فک استراحت داد که با رشد ميلي متري خود پيوندي با فيکسچر برقرار کند و آن را در بر بگيرد. در طول اين مدت نيز تاج دندان متناسب با دندان هاي طبيعي شخص در لابراتور توليد مي شود. بنابراين پس از مراجعه مجدد مي توان بدون اتلاف وقت به سراغ قرار دادن آن ها رفت.

در طول اين چند ماه جراح وضعيت ايمپلنت را بررسي مي کند تا از برقراري مناسب پيوند اطمينان حاصل کند.

پس از مراجعه مجدد تنها مراحل باقي مانده قرار دادن اباتمنت بر روي فيکسچر و سپس قرار گيري تاج دندان بر روي آن خواهد بود. در نهايت جراح توصيه هاي پزشکي لازم را براي بالا بردن طول عمر ايمپلنت با شما در ميان خواهد گذاشت.

مراقبت هاي ايمپلنت دندان

ايمپلنت هاي دندان به چندين نوع مراقبت مختلف نياز دارند. اين مراقبت هاي ايمپلنت دندان شامل مراقبت هاي اوليه پس از کاشت و مراقبت هاي طولاني مدت مي باشد.

1 – مراقبت هاي ساعات اوليه شامل مراقبت هاي ابتدايي براي فشار نياوردن به ايمپلنت و استفاده از مواد غذايي نرم مانند فرني و سوپ و آش به همين منظور خواهد بود.

2 – مراقبت هاي دراز مدت که به منظور بالا رفتن طول عمر ايمپلنت و بهداشت کلي دهان و دندان خواهد بود.

استفاده روزانه از مسواک و نخ دندان و همچنين مواد دهان شويه مي تواند به بالا رفتن بهداشت کلي کمک بسيار زيادي کند.

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي ايمپلنت دندان مي توانيد به سايت مراجعه کنيد.

هزينه کاشت دندان

منبع: مجله تناسب اندام

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ایمپلنت,دندان, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 16:40

به گزارش «خبرنامه دانشجويان ايران» به احتمال زياد، شما هم خريد اينترنتي را نسبت به خريد سنتي و حضوري، بيشتر دوست داريد و آن را ترجيح مي‌دهيد. طبيعي است که فروشگاه‌هايي که مي‌توانند واسطه‌ها را از زنجيره خريد کالا حذف کنند، شرايط بهتر و ايده آل تري را براي مشتريان خود رقم ميزنند. خوشبختانه اين ويژگي در فروشگاه‌ هاي اينترنتي ديده مي‌شود. علاوه بر اين، بهترين فروشگاه‌ هاي اينترنتي مزيت هاي ديگري هم دارند که پيش از اقدام به خريد، مي‌بايست به اين موارد توجه داشته باشيد تا دست به انتخاب بهترين ها بزنيد. در اين مقاله همراه ما باشيد تا ويژگي هاي برترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران را بررسي نماييم و سه مورد از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در حال رشد را معرفي کنيم.

مزايا و معايب فروشگاه اينترنتي چيست؟ - وبلاگ آمازيران 

بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي در حال رشد

 

هيچ فروشگاهي نمي‌تواند جايگزين دقيق ترين فروشگاه آنلاين شود!

 

مسلم است که با ورود به اولين صفحه از فروشگاه انلاين نمي‌توانيد تمامي کالاها را ببينيد. در واقع بايد يک دسته بندي براي محصولات موجود در فروشگاه صورت گرفته باشد تا بتوانيد خيلي راحت تر، کالا يا محصولات مورد نظر خود را ببينيد و پس از بررسي نهايي، به سبد خريد خودتان اضافه کنيد. دقت کنيد که حتي اگر به بهترين فروشگاه‌ هاي اينترنتي هم ورود کنيد اما محتواي ساختار يافته اي وجود نداشته باشد، شما به راحتي دست از خريد مي‌کشيد و ديگر تمايلي به خريد آنلاين نداريد. پس يکي از مزيت‌هاي خريد از بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي، دسته بندي دقيق محصولات مي‌باشد.

 

به راحتي مي‌توانيد جستجو کنيد؟

 

درست است که در بهترين فروشگاه‌هاي انلاين  دسته بندي درستي از محصولات در سايت وجود دارد، اما نمي‌توانيد براي پيدا کردن محصول يا برند خاص در دسته مورد نظرتان، ساعت‌ها به صفحه لپ تاپ خيره شويد. نوار جستجوي سايت در اين‌جا نقش کليدي دارد و شما مي‌توانيد با تايپ اسم کالا يا کلمه خاصي، نتايج قابل قبولي را ببينيد و به سادگي به محصول مورد نظرتان دسترسي پيدا کنيد و پس از اطمينان از درجه کيفيت محصول، آن را با چند کليک ساده در کمترين زمان سفارش بدهيد.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : هیچ,فروشگاهی,نمی‌تواند,جایگزین,دقیق,ترین,فروشگاه,آنلاین,شود!, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 4:03

چگونه حراست سازمان خود را ارتقا دهيم؟

g9hk_r1.jpg

به نقل از نداي اصفهان آيا به دنبال راهي براي بهبود امنيت ساختمان تجاري خود هستيد؟ آيا مي خواهيد از بهترين راه هاي بهبود امنيت ساختمان تجاري مطلع شويد؟ اگر صاحب يک ساختمان براي تجارت خود هستيد، به عنوان يک سرمايه گذاري مهم است که به امنيت آن توجه داشته باشيد. بسيار مهم است که ساختمان تجاري خود را در حد توان ايمن کنيد و براي جلوگيري از وقوع هر گونه خسارتي اقداماتي انجام دهيد. ما در اين مطلب به شما خواهيم گفت که چگونه مي توانيد امنيت ساختمان تجاري خود را ارتقا دهيد.

  1. يک اتوماسيون حراست راه اندازي کنيد

 

 

اولين کاري که مي توانيد براي بهبود امنيت يک ساختمان تجاري انجام دهيد، نصب سيستم دزدگير امنيتي است که در طول 24 ساعت و در 7 روز هفته رصد مي شود. يک سيستم هشداري که از راه دور اداره مي شود براي ايمن سازي ساختمان و جلوگيري از وقوع شکاف و نقض هاي امنيتي ضروري است. مهم است که يک اتوماسيون حراست جامع نصب کنيد که بتواند در هر قسمت از ساختمان شما نفوذ را تشخيص دهد.

  1. اضافه کردن دوربين هاي مداربسته

علاوه بر نصب سيستم اعلام خطر، اضافه کردن دوربين هاي مداربسته به ساختمان تجاري شما همچنين مي تواند کار بزرگي در بازداشت مجرمان يا کمک به متوقف کردن آنها در حين نفوذ انجام دهد. افزودن دوربين به مناطق مختلف ساختمان شما از جمله درهاي نزديک به ورودي و خروجي، پنجره ها، پارکينگ ها و ساير نقاط آسيب پذير مي تواند براي امنيت ساختمان شما مفيد باشد. همچنين مشاهده دوربين هاي امنيتي نصب شده در قسمت بيروني ساختمان شما اغلب کافي است تا مجرمان از هدف قرار دادن اموال شما صرف نظر کنند.

  1. بهبود نورپردازي

يکي ديگر از مؤلفه هاي مهم در امنيت يک ساختمان تجاري، وجود روشنايي کافي است. هر قسمت کم نوري در داخل يا اطراف ساختمان بايد تا حد ممکن روشن باشد تا هر گونه فعاليت مشکوکي به سختي از ديد شما مخفي شود. در حالت ايده آل، شما بايد روشنايي را نصب کنيد که با آشکارسازهاي حرکتي متصل است تا هر زمان که فعاليت در يک منطقه وجود داشته باشد، فوراً چراغ ها روشن شوند. راهروها، درهاي ورودي، پنجره ها و پارکينگ ها اولين مواردي هستند که بايد بررسي کنيد تا ببينيد آيا در حال حاضر روشنايي کافي وجود دارد يا خير.

  1. يک سيستم پلاک خوان نصب کنيد

 

يک راه امتحان شده و واقعي براي جلوگيري از نفوذ و بهبود امنيت ساختمان تجاري شما، نصب يک سيستم پلاک خوان با کيفيت بالا است که ورود و خروج کارکنان و همچنين مشتريان شما را کنترل مي کند. با نصب اين سيستم شما علاوه بر جلوگيري از نفوذ سارقين مي توانيد حضور يا غيبت، زمان ورود و زمان خروج کارکنان خود را نيز کنترل کنيد.

  1. درب ها و پنجره هاي خود را ايمن کنيد

نکته ديگري که شما براي اطمينان از امنيت ساختمان خود بايد انجام دهيد نصب قفل هاي سنگين براي درب و پنجره ها است. تعداد قابل ملاحظه اي از ساختمان ها و دفاتر داراي قفل درب و پنجره است که به شدت نياز به يک نسخه به روز دارند. اگر قفل ساختمان شما از پوسيده و يا از اجناس ارزان قيمت ساخته شود، جايگزين کردن آنها را در اولويت اصلي قرار دهيد. همچنين استفاده از گيت کنترل تردد نيز مي تواند بر امنيت درب هاي ورودي و خروجي شما بيافزايد. اين به جلوگيري از ورود مزاحمان کمک مي کند و ورود اجباري را به يک کار بسيار دشوار براي تحقق تبديل مي کند.

  1. افزايش امنيت در پارکينگ ساختمان

فضاي پارکينگ ساختمان هاي تجاري يک نقطه از ساختمان است که در هنگام بهبود امنيت اغلب ناديده گرفته مي شود. با اين حال، مهم است که هنگام ايجاد تغييرات آن را در خاطر داشته باشيد. شما بايد اطمينان حاصل کنيد که امنيت را براي افرادي که تمام مدت در ساختمان شما کار مي کنند، افزايش مي دهد. پارکينگ مکان مشترکي است که ممکن است سارقان در انتظار يک قرباني کمين کنند. شما بايد مطمئن شويد که فضاي پارکينگ از نور کافي برخوردار است و به اضافه کردن برخي از دوربين هاي امنيتي نيز توجه کنيد.

  1. کارمندان را با دقت ارزيابي کنيد

اگر شما ساختمان تجاري خود را داريد و در آن کار مي کنيد، پس بايد اقدامات جدي براي اطمينان از استخدام افراد مناسب انجام دهيد. بزرگترين تهديدهاي امنيتي غالباً از درون يک سازمان صورت مي گيرد، بنابراين بسيار مهم است که در طي فرايند ورود به سيستم کاري، بررسي هاي مورد نياز براي استخدام کارمندان جديد انجام دهيد. تا آنجا که مي توانيد مطمئن شويد که افراد قابل اعتمادي را استخدام مي کنيد. با اين حال، شما همچنين بايد مراقب باشيد که چه رزومه کاري از شخص درخواست کننده براي کار دريافت مي کنيد، حتي اگر آن فرد پيشينه جنايي نداشته باشد. انجام مراقبت دقيق براي استخدام افراد مناسب و آگاهي از تهديدات احتمالي ناشي از عدم توجه به اين مسئله، کمک بزرگي به ايمن سازي ساختمان تجاري شما خواهد کرد.

منبع

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : چگونه,حراست,سازمان,خود,را,ارتقا,دهیم؟, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 18:58

لینک دوستان

خبرنامه